Stüszi Vadász Étterem

Az étel és az ital minősége nagyon jó. Kornél JózsaRemek vadász ételek, kiváló adagok, mindenképpen ajánlom az ilyen konyha kedvelőinek Erzsébet FlaskóNagyon finom, sokféle reggelit kaptunk. Szép szoba. Étterem is remek! József KapcalaCsak azért adok 4 csillagot mert a szállással minden rendben volt, a személyzet kedves, segítőkész, viszont az éttermet a svédasztalos reggelin kívül nem ajánlanám senkinek. Négy főételt és két desszertet ettünk az ott tartózkodásunk alatt, amik minősíthetetlenek voltak a gesztenyepüré kivételével. Annamária Drubina2 éve voltam utoljára, akkor a fácánlevesemben több csontszilánk volt, most újra próbálkoztunk, de ez volt az utolsó. 1990. -Ft volt a haltepertő lilahagymával, amit kaptunk 6 db 2×2 cm es szálkás halkocka, lilahagyma nélkül. Jeleztük, hogy a hagyma lemaradt, azt a választ kaptuk, hogy az most nincs, előre nem szóltak. A ragulevesben egyetlen húst találtunk. Az árak a kapott szolgáltatáshoz képest magasak. 3 főre, 1 zóna leves, 1 adag haltepertő (ami nem is haonlított rá), 1 halastál( a köret pároltzöldség ízetlen volt, konzervgombával készült), 1 adag csongrádi töltött szelet, 1 saláta és 3 üdítő 15000 Ft szerintem kicsit sok.

1. Bónusz Brigád - minőség a legjobb áron
  2. Illés Panzió - Stüszi Vadász Étterem Szeged
  3. Illés Panzió - Stüszi Vadász Étterem Szeged - Étterem, vendéglő, csárda - Szeged ▷ Maros Utca 37., Szeged, Csongrád, 6721 - céginformáció | Firmania

Bónusz Brigád - minőség a legjobb áron

1. Tetovalasok alkarra naknek 2018 full
  2. Nyirokkeringést fokozó anyagok
  3. Csíki Sörpárlat 0,5L Jégáfonya - evedd
  4. Könyv: Gabi Adam: Csillag születik (Pony Club) - Hernádi Antikvárium
  5. Stüszi vadász étterem és panzió
  6. Forró rágógumi 7. - Hancúr hotel (1987) Online teljes film magyarul | Ahava Tzeira
  7. Karácsonyi manó őrület – Kamravarázs
  8. Pöli Rejtvényfejtői Segédlete
  9. Stüszi vadász étterem menü
  10. Nhl pc játék pc

Illés Németh István, az Illés Panzió, Stüszi Vadász Éttereme tulajdonosa vagyok. A vendéglátást a szegedi Hungar Hotels-nél kezdtem tanulóként. A régi Hungáriában, majd az Alabárdos étteremben több országos szakmai versenyen is részt vettem. Ifjú szakmabeliként a szegedi új Hungáriában folytattam pályafutásomat. 1980-ban kerültem a balatonfüredi Astoria Bárba, majd 1986-tól a balatonfüredi Hotel Marinába, mint felszolgáló brigádvezető, majd söröző vezető, és később étteremvezető helyettes. Sok neves rendezvényt lebonyolítását végeztük, többek között Németh Miklós miniszterelnök fogadását, sok neves orvosi konferencia nyitó, illetve záró fogadását, valamint az ország egyik leghíresebb báljának a balatonfüredi Anna-bál lebonyolításának voltam a felelőse. Részt vettem a Budapesti Nemzetközi Utazási Irodák egyhetes rendezvényén (Asta Kongresszus) mint szakmai irányító és tanácsadó, valamint az amatőr ökölvívó világbajnokság protokoll rendezvény felelőseként is tevékenykedtem. 1997-től visszatérve Szegedre a Hunguest Hotel Forrás Szálloda éttermében voltam rendezvényfelelős, majd étteremvezető helyettes 2000-ig.

Közel a belváros, kényelmesek az àgyak ( ami fölött ablak van, nézhetjük a csillagokat - 3. szoba), a ház előtt tudtunk parkolni, a reggeli rendben volt, főleg a friss, meleg croissant és a helyben darált kávé. Köszönjük. Andi Katus Nagyon hangulatos hely, különösen a terasz. Az étellel meg voltunk elégedve, nagyon finom volt, megfelelő méretű az adag. A házi fagyijuk is fantasztikus, ajánlom. :) Ágnes Lechner Közel a belvároshoz, tiszta, kényelmes, igényes szálláshely. Reggeli kínálat bőséges. Az étteremben ízletes ételt kaptunk. Tamás Cserni Nincs tv a kertben, nem lehetett meccset nézni. Az étel és az ital minősége nagyon jó. Pulse _alpha_ Nehéz szívvel, de alapos megfontolás után adtam 3 pontot. A kiszolgálással alapvetően nem volt baj, kedves, szolgatkész, bár kissé amatőr pincért kaptunk. Az ételek mennyisége megfelelő. Jómagam nem szeretem azt a magyar szokást, hogy pukkasztó adagokkal "kényeztetjük" a vendéget. A (vad) ételek minőségével nem volt probléma (újházi fácánleves, őz szűz Stroganoff módra).

Illés Panzió - Stüszi Vadász Étterem Szeged

6722 Szeged, Maros Utca 37. Sajnáljuk, de az Stüszi Vadász Étterem már nem elérhető az oldalon. Reméljük a lenti ajánlóban találsz olyat, ami tetszik, ha mégsem, a fenti kereső segítségével több, mint 7000 hely között válogathatsz!

Asztalfoglalását, szobafoglalását személyesen, telefonon, vagy e-mail-ben is megteheti. Szeretettel hívjuk és várjuk, legyen Ön is vendégünk: Illés Németh István tulajdonos Forrás: HétfőZárva KeddZárva SzerdaZárva CsütörtökZárva PéntekZárva SzombatZárva VasárnapZárva

A terasz és a kültéri medence szezonálisan van nyitva. Reggeli és parkoló is rendelkezésre ájelentkezési idő: 11:00Cím és kapcsolatfelvételi adatokSzeged, Maros u. 37, 6721 Magyarország+36 62 315 640Népszerű felszereltségMedenceReggeliingyenesWi-FiingyenesLégkondicionáltParkolás és közlekedésParkolásÉtel-italÉtteremReggeliingyenes

stüszi vadász étterem szeged stüszi vadász étterem menü

Választékos reggeli. Tiszta, kényelmes szobák. " Csaba "Évek óta visszatérő vendég(ek) vagyok/vagyunk a családdal, mindig csodásan érezzük magunkat. " Gyöngyi "A reggeli változatos, bőséges és finom volt. Kedves személyzet fogadott minket, a hotelben és az étteremben is. " Veronika Magyarország